fredag 20. februar 2009

Regional Destash på forumet Hobbyboden

Ilöpet av 2 uker skal forskjellige regionslag gjennom forumet Hobbyboden knive om å först bli ferdige med sin garnkvote. Og hver påmeldt dame må minst bruke 500 gram av garn. Og dette vil si at antall damer som er påmeldt under hvert regionslag skal ganges opp med 500 gram - som gir den totale vekten for laget. Det laget som först har nådd lagvekten er "vinnere". For at det ikke skal jukses, må garnet du skal bruke väre dokumentert i ubenyttet tilstand först. Så skal det ferdige arbeidet veies og dokumenteres igjen.

Jeg er med i Östfold og vår totale vekt er 2500 gram tilsammen. Startskuddet for det hele gikk ikveld kl. 18.00.

Jeg visste at jeg ville komme sent hjem idag, men håpet å komme igang litt för enn nå snart 23.00 på kvelden. Så derfor ble garn innkjöpt i en ledig stund og jeg håpet å få satt igang litt för.

Så når jeg var ombord med ferja fra Horten til Moss så var det frem med garnet på dashbordet og kamera som var medtatt i vesken. Beklageligvis kom jeg bare til å få lagt opp, da det ble for mörkt å strikke i bilen. Men bildet viser iallefall pågangsmotet mitt.

Så nå håper jeg på å få strikket litt för det er sengetid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar