søndag 6. juni 2010

Løperen " Cherub "


Denne løperen er blitt til etter en bytte-etterlysning. Damen ønsker seg en løper i shabby chic stil. For meg er shabby chic - litt slitt romantikk. Fargeønskene er rosa, beige,hvit og plommefarget. Ikke de letteste fargene å finne gode kombinasjoner i fant jeg ut. Jeg brukte lang tid før jeg endelige hadde bestemt meg for stoffer.

Engelen ble vi enige om i fellesskap. Og det er en flygende cherub med skikkelig sprettballrompe.


Løperen måler ca 46 cm x 106 cm. Mønsteret har jeg laget selv.

Da gjenstår det og se om det blir en byttehandel.

14 kommentarer:

  1. Nyyyyydelig. Den der var utrolig flott. Du er virkelig et multitalent :D håper alt er bra med deg. Tenkte på deg i sted. Lenge siden vi har hatt en "prat" på boden nå :)

    SvarSlett
  2. Løperen var veldig fin:) Lykke til med byttehandelen:)

    SvarSlett
  3. Lekker løper du har sydd:)

    SvarSlett
  4. Den tror jeg nok vil falle i smak. Synes du var veldig heldig med fargene.

    SvarSlett
  5. Helt Nyyyydelig løper som faller helt i smak! Nå greier jeg nesten ikke å vente! Du er suuuper flink Lille rosin!

    SvarSlett
  6. Et flott mønster du har laget, en nydelig løper ble det.

    SvarSlett
  7. Bare helt nyyyydelig :)

    Kos deg resten av søndagen :)

    SvarSlett
  8. Den var bare helt nydelig. Ha ei kreativ uke.

    SvarSlett
  9. Så fin den ble! Fargene var veldig samstemte også, du er så flink!

    SvarSlett
  10. Kjempeflott løper. Bestandig spennende å høre om et man lager på bestilling faller i smak. Vi må få høre hvordan det går

    SvarSlett
  11. Likte veldig godt denne.Engelen gjorde seg veldig;)Gir inspirasjon til å prøve selv;)

    SvarSlett