mandag 11. februar 2008

Vennskapstepper


I januar tok jeg initiativ til en vennskaps-teppe along på Hobbyboden. De første dagene virket det ikke som det var noen interesse for forslaget mitt. Men etter litt nøling så løsnet det. Vi er nå 25damer fra nord i norge, innom Sverige før det stopper i Danmark som er igang.
Resultat vil være at hver enkelt vil ha mottatt 8 lapper fra forskjellige damer. I tillegg syr vi en lapp selv om vi monterer disse lappene sammen til et veggteppe.

Idag mottok jeg lapper fra tre nye hobbyvenninner. Den nydelige stjernen er sydd av HanneJ. Sammen med lappen fikk jeg også en fantastisk gave med quiltetråder, knapper, perler og drops. Alt sirlig innpakket med en liten hilsen. Jeg ble kjempeglad men også litt forlegen over en så flott gave.









Lappen i Log Cabin har jeg fått av Lillesnuppa. Hun har valgt stoffer med mønster og farger som harmonerer helt utrolig fint sammen.




Fra Annip i Danmark har jeg fått lapp i papirsøm. Med en gang jeg så lappen gikk tankene mine til den norske filmen "Frida med hjertet i hånden".

Annip hadde også skrevet med et veldig hyggelig brev og uten å nevne noe innhold tror jeg vi har en del fellestrekk "s".

Ettersom jeg har tatt dette initiativet er jeg med alle tre sylag. Så i februar skal jeg motta enda tre lapper fra syglade damer.

1 kommentar:

  1. Så fine lapper du har fått!
    *glede seg til å se ferdig resultat*:-D

    SvarSlett