mandag 18. februar 2008

Nye lapper til vennskapsteppet

Her er to nye lapper som jeg har fått.

Denne lappen i lilla er fra Celina og hun har brodert forbokstaven i navnet mitt. Jeg ble målløs når jeg åpnet konvolutten og så hvilket enormt arbeide hun har lagt ned i dette.

Baksiden er like forseg gjort som framsiden. Det er ikke en løs tråd å finne.
Jeg har tatt frem denne lappen flere ganger i løpet av helgen og bare beundret den.
Denne kom idag - fra Glimt sammen med et kjempekoselig brev. Hun skriver hun er nybegynner, noe som jeg ikke er overbevist om når jeg ser dette praktarbeidet. Perfekte sømmer og skjæringer, er det vanlig for nybegynnere? :-)

Det er mye mere spennende enn det jeg trodde det skulle bli.
Og når jeg i tillegg får slike hyggelige og lange brev som idag ifra Glimt - var det nesten som om jeg kjente henne fra før.

Tusen takk til begge!

9 kommentarer:

  1. Så spennende å oppdage en ny blogg!!
    her ser det ut til at det blir mye fin søm. Kommer igjen snart, jeg. Ha en kjempefin dag og lykke til videre med bloggingen.

    SvarSlett
  2. Tillykke med at du har fået blog, pas på, man bliver grebet af det, har altid sagt at internettet ikke var noget for mig, faldt tilfældig over Hobbyboden en dag jeg lige skulle se hvad det internet var for noget,pludselig havde jeg lavet en blog, og i dag ville jeg jo ikke undvære denne kontakt jeg får på denne måde. Glæder mig til at følge med i dit blogliv, lægger link til dig i min blog (så kan jeg altid finde dig).

    SvarSlett
  3. Først nå oppdaget jeg at du har fått deg blogg, kjempebra! Godt at lappen kom frem også, bra at du synes den er grei. Er bare så glad for at jeg ble med på vennskapsteppet for det er så lærerikt og morsomt!

    SvarSlett
  4. Synes bloggen din er blitt fin, og du får så utrolig mange fine lapper til teppet ditt. Kommer til å følge dere og vennskapsteppene framover. Turte ikke å melde meg på selv, jeg har nettopp tatt opp sømmen igjen og øver meg :)

    SvarSlett
  5. Det er så gøy å se vennskapsteppe alongen på de forskjellige bloggene. Det må jo være inspirerende for deg - utrolig flotte blokker du har fått!!!

    SvarSlett
  6. hei her ser vi jo reultater av hva du har satt i gang. spennende og finne bloggen din.. håper du legger den under i hobbyboden når du skriver... koz rutha

    SvarSlett
  7. Så dine lapper du har fått til teppene dine. Jeg legger deg til under favoritter i bloggen min å blir det lettere å stikke innom oftere. Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  8. hei på deg... ser du har kommentert stitchery hiv deg på dette også det er kjempe koselig og enkelt og sy ... kom igjen... gleder meg og se det gjøre det også... koz rutha

    SvarSlett
  9. Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen min.

    Blir helt stum av beundring over de nydelige lappene, den som kunne sy så flott, sukk. Blir spennende å se disse teppene ferdige.

    SvarSlett