onsdag 1. april 2009

Del 2 i konkurransen - mer garn og spörsmålet er nå, blir noe ferdig?










Luen Mesi er klar. Den ble ganske grei, men dersom jeg strikker denne igjen vil jeg ha den en omgang kortere i bikubemönsteret og kanskje ikke vrangsbordskant men noe annet.




Da har jeg lagt inn mer garn. Det er to dager igjen av konkurransen og jeg har hittil ikke fått noe ferdig i del 2. Får jeg noe klart, eller blir jeg denne gangen en belastning for laget i stedet?
Vel det er ikke over för fredag kveld, så jeg får heller ta bekymringene da.
Garnet överst til höyre er til "aprilsnarr" luen Mesi som ble lagt ut idag på boden. Garnet til venstre for dette er til en sommerveske.
Og de tre rosa nöstene i front er til utpröving av et nytt luemönster jeg har laget. Og blir det vellykket så er dette en lue som skal gå til lue-innsamling for kreftrammede.
Mer om dette når jeg har ferdigstillt luen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar