mandag 10. oktober 2011

Ny hermelue fra mine pinner.

På boden mellom runde 1 og 2, dukket det opp en forespörsel om noen viste om et mönster som lignet denne luen.

Og denne likte jeg også.  För mönsteret til Kates flettesokker ble sluppet, rakk jeg og strikke vrangborden.  Igår kastet jeg meg over den igjen og strikket den ferdig.  Jeg ble veldig fornöyd.

Luen har dobbel  vrangbordskant som varmer godt over örene.  Og jeg har planer om litt tilbehör til denne luen også som matcher luen.  Har tenkt tanken på om da luen og dette " tilbehöret " blir et salgsmönster.  Det får jeg se når resten av planen er av pinnene og ferdig.

6 kommentarer:

  1. Det ble en skikkelig flott lue! Fine farger!

    SvarSlett
  2. Kjempelekker lue!
    Håper på mønster, JA!
    Pernilla

    SvarSlett
  3. Fin lue i fine farger, den likte jeg :-)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott lue! Hva slags masker har du brukt etter vrangborden? De ser så spennende ut!

    SvarSlett
  5. Hihi, nå fikk jeg lyst på tress-is. Jordbær,vanilje og sjokolade, mmm...

    Flott lue, du er så flink til å lage mønster.

    Ønsker deg en god helg. :D

    SvarSlett
  6. Har du oppskrift til denne?

    SvarSlett